Follow Me on Pinterest

31 Mart 2009

HİNDİSTAN CEVİZLİ DAMLA ÇİKOLATALI KEK


BU KEKTA PAMUK GİBİ YUMAŞACIK ENFES BİR KEK.BENDEN SÖYLEMESİ.
MALZEMELER
3 YUMURTA
1 SU BARDAĞI ŞEKER( ben az şekerlisevmeme rağmen şekerini az buldum.isterseniz 1,5 bardak yapabilirsiniz.)
1 SU BARDAĞI HİND,STAN CEVİZİ
1 SU BARDAĞI SÜY
YARIM SU BARDAĞI SIVIYAĞ
1 SU BARDAĞI DAMLA ÇİKOLATA
1 KABARTMA TOZU
1 VANİLYA
2 KULPLU BARDAK DOLUSU UN
YAPILIŞI
KABARTMA TOZU VE UN HARİÇ MALZEMELERİ ÇIRPIN DAMLA ÇİLOLATAYI BİRAZ UNLA HARMANLAYARAK İLAVE EDİN.ÇÜNKİ KEKİN HER TARAFINA EŞİT DAĞILIYOR.EN SON KABARTAMA TOZU VE UNU EKLEYEREK YAĞLANMIŞ KEK KALIBINA BOŞALTIN.ÖNCEDEN ISITILMIŞ 200DERECELİK FIORINDA 175 DERECEDE PİŞİRİN(ben 50 dakikada pişirdim).ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN.........

7 yorum:

  1. Ohhhh!!! Olsada yesek keşke.Şimdi nasıl güzel olurdu bir barak çayın yanında bir dilim kek.Aldım gidiyotum,çayımda geldi.Byee

    YanıtlaSil
  2. nefis görünüyor ellerine sağlık iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  3. canım canım...sen dene dersin de denemez miyim...ölçüler benim kekimle aynı ama h.cevizli hiç denememiştim...en kısa sürede denerim...öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. yanına bir bardak sıcak çay, ama ince belli olsun olurmu. Mis gibi kek kokusu buralara kadar geldi. Ellerine sağlık, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık hayatım,ben iki dilimini aldım.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. hIMM..NE BU KEK ŞÖLENİMİ VAR BURDA.
    ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK CANIM.
    ALDIM PAYIMI..BİZİM EVDEDE EN ÇOK KEK SEVİLİR..SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  7. Kekin sırrı yumurtasını çırpmaktadır ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails