Follow Me on Pinterest

03 Mart 2009

KEREVİZLİ SEBZE ÇORBASI


BUGÜN SİZE ÇOK GÜZEL VE FAVORİNİZ OLACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM BİR ÇORBA TARİFİ VERMEK İSTİYORUM.BENİM ÇOCUKLARIM ÇOK BEĞENMEDİ AMA SİZDE BENİM GİBİ SEBZELERİ ÇOK SEVİYORSANIZ,MUTLAKA DENEYİN DERİM.DENEYEN ARKADAŞLAR OLURSA YORUMLARINI BEKLİYORUM.ŞİMDİ TARİFİ
MALZEMELER
1 KAHVE FİNCANI PİRİNÇ
1 ADET KEREVİZ
2-3 ADET PATATES
1 ADET HAVUÇ
1 ADET KIRMIZI BİBER
1,5 -2 KAŞIK UN
TUZ,KARABİBER,KIRMIZIBİBER
1 ADET KURU SOĞAN
YAPILIŞI
ÖNCELİKLE SEBZELERİ KÜP ŞEKLİNDE DOĞRAYARAK BİR KASEDEYE KOYUN.TENCEREDE SIVIYAĞDA UNU KAVURUN .TÜM SEBZELERİ VE PİRİNCİDE EKLEYİN.YETERİ KADAR SU İLAVESİ İLE SEBZELER PİŞENE KADAR KISIK ATEŞTE PİŞİRİN.SUYUN KIVAMINA DİKKAT EDİN.PİRİNÇLER UZAYIP SEBZELER PİŞTİĞİNDE TUZUNU VE BAHARATINIDA AEKLEYEREK BLENDIRDAN GEÇİRİN.İŞTE BUKADAR.AFİYET OLSUN.......

6 yorum:

  1. sağlık dolu bir çorba olmuş canım.nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. canım bu aralar nete giremiyorum.özlenmek güzelmiş.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba ...şuan rahat uyuyor...bu geceyi güzel alatırsak geçecek inşallah.sana da çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. canım..kerevizi çıkarırsak ben bu çorbaya hayır demem.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. selam canım kandil yarın galiba.öpüldün...

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık,vitamin deposu adeta..
    sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails