Follow Me on Pinterest

19 Mart 2010

SEBZELİ VE MANTARLI SPAGETTİ........


İYİ AKŞAMALR,EĞER SEBZELERİ SEVİYORSANIZ BU MAKARNA TAM SİZE GÖRE...EVDE KALAN BİR KAÇ MALZEMEYLE YAPILAN ENFES BİR SPAGETTİ OLDU.....AİLECEK ÇOK SEVDİK VE FAVORİMİZ YAPTIK.....SÖZÜ FAZLA UZATMADAN TARİFE GEÇİYORUM....

MALZEMELER

2 DAL İNCE DOĞRANMIŞ TAZE SPĞAN
YARIM RENDELENMİŞ HAVUÇ
3-4 DAL İNCE DOĞRANMIŞ PAZI YADA ISPANAK
1 ADET İNCE DOĞRANMIŞ YEŞİL BİBER
1 ADET İNCE DOĞRANMIŞ KIRMIZI BİBER
1 KÜÇÜK KONSERVE MANTAR
2-3 KAŞIK KREMA
TUZ,KARABİBER,KIRMIZIBİBER..
1 PAKET ÇUBUK SPAGETTİ MAKARNA

YAPILIŞI
ÖNCE MAKARNA HAŞLANIR VE SÜZÜLÜR...TENCEREYE BİRAZ SIVIYAĞ KONUR VE SIRAYLA YEŞİL SOĞAN ,HAVUÇ, VE BİBERLER KAVRULUR....DAHA SONRA MANTARLAR EKLENİR VE KAVRULUR..EN SON PAZILAR İLAVE EDİLİR....TUZ VE BAHARATLARDA EKLENDİKTEN SONRA KREMA İAVESİ İLE ŞÖYLE BİR ÇEVRİLİR VE MAKARNAYLA HARMANLANIR.....VE SICAK SERVİS YAPILIR...AFİYET OLSUN.......

10 yorum:

  1. Makarnayla aram pek iyi değildir ama spagetti makarna ötesi bişey, ona dayanamıyorum ve böyle özel soslarla zenginleştimi daha bir dayanılmaz oluyor. Ellerine sağlık canım.

    Bu arada Oğlunu Allah nazarlardan saklasın, hepimizin evlatlarının yüzü gülsün inşallah, nice nice uzun ve mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hımm olsada yesek:))

    Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. ayy makarna vazgeçilmezim.içinde birde sebzeli çok güzel oluyor.bende patlıcan kızarmalı ve kuru kekikli yapıyorum oda süper..ellerine sağlık.afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık harika görünü
    yor banada bir tabak varmı kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Nefis gorunuyor valla, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  6. Şehnazcığım Günaydın bende böyle bol sebzeli olanlarını çok seviyorum.Çok güzel oluyor.Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. of arkadaşım nasıl da acıkmışım .olsa da yesem .harikasın .ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. bende severim kremalı mantarlı spagettiyi ama diğer sebzelerle hiç denememiştim,fikir için teşekkürler,denemek lazım..
    sevgiler,selamlar.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails