Follow Me on Pinterest

01 Mart 2010

BİZİM MUTFAK TARHANA ÇORBASI.........


HERKEZE MERHABALAR,HEŞEYİN DOĞALINI SEVDİĞİM İÇİN HAZIR ÇORBALARA PEK RAĞBET ETMİYORUM...DAHA ÖNCEDENDE BİRKAÇ MARKANIN ÇORBASINI DENEMİŞ BİR DAHADA ALMAMIŞTIM...FAKAT HAFTA SONU MARKET ALIŞVERİŞİNDE BİZİM MUTFAĞIN ÇORBALARININ TANITIMI VARDI...HOŞ ARTIK MARKETLERDEKİ TANITIM ŞEKİLLERİ BİLE ÇOK DEĞİŞTİ... PİŞİRİP ,PLASTİK BARDAKLARDA İNSANLARA TATTIRIYORLAR.....BENDE DENEDİM...KIVAMI VE TADI GAYET YERİNDEYDİ...BİRKAÇ ÇEŞİDİNDEN ALDIKTAN SONRA BUGÜN TARHANA ÇORBASINI DENEDİM....TADI VE KIVAMI GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL...SANKİ HAZIR ÇORBA DEĞİL....O YÜZDEN SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM....BAZEN İNSANIN ÇORBA BİLE YAPASI OLMUYOR...O YÜZDEN BİZİM MUTFAK ÇORBA ÇEŞİTLERİNİ DENEYİN DERİM..........SEVGİLER....

8 yorum:

  1. BENDE Yaparım hazır çorba çalışan bayan olunca herzaman çok vaktin olmuyor:( ülerin her ürürünü kullandım ama çorbasını kullanmadım nedense aklımın bir köşesine yazdım...yanlız magginin şehriyeli tavuğunu denemediysen bende onu şideetle tavsiye ederimm..iyi günlerrr...

    YanıtlaSil
  2. Şehnazcım ben de ancak çok zorda kalırsam hazır çorbalara başvuruyorum. Dolabımda her daim olur. malum çalışınca bazen aniden birşeyler yetiştirmek zor oluyor oralarda da bu çorbalar kurtarıcı oluyor. sevgiler canım paylaşımın için..

    YanıtlaSil
  3. Canım ben çok seviyorum çorbaları hazırlarada aşırı birilgim var ama ne yaptıysam eşime sevdiremedim:((

    Ama bunu kendim için deneyeceğim canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. hazır çorbalarla hiç aram olmamasına rağmen,
    tavsiyeni dikkate alacağım ve deneyeceğim,
    paylaşım için teşekkürler..
    sevgiler,selamlar..

    YanıtlaSil
  5. şehnazcım
    sen genede ev yapımını tercih et canım.
    bunları da yayınlamak inan doğru değil. özendirici çünkü.
    yeterince geleneklerimizi yitirmiş hazır gıda terörüne esir olmak üzereyiz.
    biz yemek bloglarını görevide BİLİNÇ olmalı diye düşünüyor, düşüncelerimi seninle payaşıyorum
    ÇOK SEVGİLER
    İYİ HAFTALAR.

    YanıtlaSil
  6. Şehnaz'cığım benımde hıc aram yok hazır corbalarla.hazır corbaya özel bır koku vardır ya işte o kokuyu alınca yıyemıyorum.Sen begendıgıne göre mutlaka guzeldır.çok yoğun olunca ınsan bazen hazıra kacıyor pratık olsun dıye:)sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. canımmm ellerine sağlık,
    yeniliklere açık olmakta fayda var:)
    öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Şehnaz hanım, hassasiyetinize ve güzel yorumunuzla beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum.

    Bende hazır çorba kullanmam ancak elimin altında bulunduruyorum.Belirtmiş olduğunuz markanın lezzeti diğerlerinden daha lezzetli.

    Güzellikler sizinle olsun. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails