Follow Me on Pinterest

12 Mart 2010

BAYANLARA ÖZEL GÜN CÜZDANLARI..........





























GÜNÜMÜZDE GENÇLERİN DURUMU ORTADA...BEN NEKADAR İYİMSER BAKMAYA ÇALIŞSAMDA ÇOK BÜYÜK BİR DEĞİŞİM VAR...BAZEN ÇOK CEVAPSIZ KALDIĞIM DURUMLAR OLUYOR..YİNEDE ANNEMİZDEN BABAMIZDAN ALDIĞIMIZ TERBİYEYİ VERMEYE ÇALIŞIYORUZ....ARTIK OKUL ,DERS VE DERSANE SANKİ AHLAKIN ÖNÜNE GEÇTİ.......SANKİ ÖNCE ÇALIŞKAN SONRA AHLAKLI OL DURUMLARI YAŞANIYOR.....TESTLER ,SINAVLAR.....ANLAMADIĞIM VE AKLIMIN SINIRLARINI ZORLAYAN ŞEYLER.....BİRGÜN DUYGULARIMIZIN YOK OLACAĞI SÖYLENSEYDİ HERHELDE HİÇBİRİMİZ İNZNMAZDIK.....AMA GERÇEK OLAN ŞUKİ ÇOCUKLARDA DUYGUSALLIK KALMADI...

PASAKLILIĞIN VE KİRLİLİĞİN MODA OLDUĞU GÜNÜMÜZDE SANIRIM KIZLAR BÖYLE ŞEYLERİN YÜZÜNE BİLE BAKMAZLAR.......O AYRI KONU.....AMA BEN TÜM BAYANLARIN BÖYLE ŞEYLER KULLANMASINI İSTERİM...ÇÜNKÜ HEM ŞIK HEM TEMİZ.....VE YIKA...

BUGÜNDE BEN SİZLERE İÇİMİ DÖKTÜM..ASLINDA ÖYLE ÇOK ŞEY VARKİ BU KONU HAKKINDA KONUŞULACAK AMA BEN YİNEDE ARA SIRA PAYLAŞMAK İSTİYORUM..........HEPİNİZE MUTLU HAFTA SONLARI DİLİYORUM.....

29 yorum:

  1. AYYY BEN BUNLARI YERİM HAMARAT ARKADAŞIM ELLERİNE,EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK
    ŞEKERLER.KOCAMAN ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş Şehnazcım ellerine sağlık..Çantada hem derli toplu durur..Hem de ortalara saçılmaz..
    sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanışlı görünüyorlar.Elinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok aklısın Şehnazcığım, bizim zamanınımızla şimdikiler çok farklı ve bu hızlı değişim beni de korkutuyor, sevgi saygı paylaşım yok oluyor sanki acımzasız ve merhametsiz bir toplum oluyoruz , biz çocklarımızı ne kadar bizim gibi yetiştirmeye çalışsak da ortam fena :(
    Neyse ben cüzdanları ok beğendim ço zarifler ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok cici olmuslar ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuşlar ellerine sağlık, dur ben de yapayım böyle minik çantalar çok beğendim çünkü, kopya çektiğime kızmazsın değil mi:))

    YanıtlaSil
  7. çok şirin bunlarrr Şehnazım ellerine saglık canım benımm.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sevgili arkadasim... Öncelikle biraktigin yoruma cok tesekkür ediyorum... Canim benim, ellerine saglik... Cok pratik ve sirin olmuslar,,, Bugünkü gnclik konusunda yerden göge kadar haklisin,,, Bu cok detayli ve uzun bir konu... Benimde kafami cok rahatsiz ediyor,,, Belki birgün daha detayli bir tema olarak hazirlamaliyiz... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  9. şehnazcığım öncelikle blogun çok güzel,senin gibi..yaptıklarında tabiiki..ve çok güzel bir konuya değinmişsin..maalesef ki günümüz olanlar malum.konuşacak elbette çok şey bulunmakta ama sen devam et bunlara..ay ne kafiyeli oldu.ellerine saglık şeker..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendiğimi belirtmem lazım şık oldukları gibi kullanışlar..

    Emeğine , ellerine sağlık..

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  11. Yaaaaaaaaa
    ben çook safımm ya
    kekim ben keeeekk
    sen gün cüzdanı yazınca ben de kek gibi resme bakıp ne gerek var buna diyorum ama neden billiyormusun :))
    Ay çok gülüyom kendime ben de sandım ki güne giderken içine gün parası koycazzzzz....
    Ama gerçekten çok iyi fikir ve harika olmuş ellerine sağlık ben de yapcam ben de bende :))

    YanıtlaSil
  12. Yazını okuyunca anladım zaten :) ama ben yazıyı okumadan böyle düşündüm :))
    hemen yapcam çok güzel evde turuncu yünlerim olması lazım bu akşam başlıyayım :))
    Sevgiler.......
    Kendimi yılın safı ilan ediyorum...

    YanıtlaSil
  13. Gençlerle ilgili yazına katılıyorum.Bu konuda çok diyecek şey var ama.Yine toplumsal değerlerin laybolmaması için ailelere çok iş düşüyor.Sevgiyle kal.Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  14. Valla duygularına bende katılıyorum arkadaşım. Şimdi bende kalkıp durum böyle böyle desem kim okur acaba, ilk satırdan sonra tık başka bir link, neyse... Bu çantalar çok cici olmuş emeklerine sağlık. Benimde çantam var, herkese birde hediye yapıyorum. Dediğin gibi bayanların böyle şeyler kullanmasını bende istiyorum :))

    YanıtlaSil
  15. Aa ne güzel bir fikir, çantada düzenli bir şekilde taşımamızı sağlar, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  16. çok güzeller ablacımm bende örücemm:))

    YanıtlaSil
  17. Pek cici bu cüzdanlar. Çantada dağınık durmasındansa, düzenli, tertipli iyi olur.

    YanıtlaSil
  18. süper gerçekten de benim de moonsundan gelen keselerim var bu iş için
    çok pratik
    hem şık hem kullanışlı
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. çok şeker olmuşlar,her çantaya lazım bu tatlı cüzdanlardan:)

    YanıtlaSil
  20. canım sayfama gelirmisin ödülün var.
    birtanem cüzdanlar harika bayıldım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Şehnaazzzzzzzzzz
    ben yaptım gel bak çok cici oldu :))

    YanıtlaSil
  22. Canım,
    Gerçekten de gençler koşu atı gibi sınav stresiyle oradan oraya savrulurken bir çok şeyi es geçmek zorunda kalıyorlar. Zaman da tüketim zamanı olunca bir çok şeyi yaşamadan öğrenmeden büyüyorlar.
    Bu durumda biz ailelere çok görev düşüyor.
    Tatlım, ellerine sağlık. Çok zarif ve şık olmuş. Çantalarında hem yer tutmaz, hemde hijyen açısından muhteşem.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  23. arkadaşım çok şık ve sevimli olmuş,tarifini de yazarmısın,tin sayısını başlangıcını falan ben de yapmak isterim,şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Sevgil Şehnaz hanım, harika olmuş sizinkiler de bayıldım. Ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  25. Ay kurdeleli kurdeleli ne güzel olmuşlar. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  26. yazıya imzamı basıyorum,maalesef öncelikler çook değişti.minik çantalar çok iyi düşünülmüş.eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  27. çok hoş olmuşlar,ellerine sağlık.
    Benimde başıma gelmiştir ödeme yaparken açık kalan çantanın içinden görünen petler:(((
    utanç verici,bunlar gerçekten çok iyi fikir hemen yapmalıyım..
    paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. inanmıyorum.çok yaratıcısın canım arkadaşım.şeker gibi olmuşlar.ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  29. Bunlar çok şirin olmuşlar:) Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails