Follow Me on Pinterest

27 Şubat 2013

KOLAJ BİR POST..













BUGÜNE KADAR BİRÇOK OBJE ÇALIŞTIM..TEPSİLER ,TABURELER,VS ...HEPSİNİDE ÇOK SEVEREK YAPTIĞIM..EN KÜÇÜK OBJEDE DAKİ DETAYLAR ÖNEMLİDİR BENİM İÇİN..HEPSİNİ YAYINLAYAMASAMDA BU ŞEKİLDE BİR KOLAJ YAPTIM..SİZİN BANA BIRAKMIŞ OLDUĞUNUZ GÜZEL YORUMLAR BENİ HER ZAMAN MUTLU  VE MOTİVE ETTİ...BEN SİZLERE DÖNEMESEMDE SİZLER BANA HER ZAMAN YORUM BIRAKTINIZ..BURADAN HEPİNİZE TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR ETMEK İSTEDİM..HEPİNİZE KOCAMAN SEVGİLER..

12 yorum:

  1. gerçekten hepsi güzel , detaylarında incelik-zerafet saklı , özenle çalışılmış şeyler.. seyretmek bile keyif veriyor.. Ellerinize sağlık olsun , keyifli paylaşımlarınız olsun

    YanıtlaSil
  2. Şehnazcım ellerine sağlık.Hepsi ayrı ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Sehnaz Hanim calismalarinizin hepsi birbirinden guzeller,zevkle izliyorum :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Çok zevkli hepsi, taburelerin bu aralar çok ilgimi çekiyor Şehnaz. Çok beğeniyorum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler aslı,bende tabure boyarken daha bir keyifli oluyorum..ne de olsa ilk göz ağrım..

      Sil
  5. Evet Şehnaz Ablacım seninde dediğin gibi sen bize dönemesende biz hep geliyoruz sana :)) Çünkü harika şeyler yapıyorsun. Kullandığın resimlere zaten bayılıyorum. O en baştaki kediler ne tatlı duruyor:). Hepsi çok güzel Zaten çoğunda yorumum vardır benim sevgiler ...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails