Follow Me on Pinterest

13 Ağustos 2011

KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER



ARKADAŞLARIMA MERHABALAR..UZUN BİR ARADAN SONRA ÇOK ŞÜKÜR ARTIK EVİMDEYİM..NASIL ÖZLEMİŞİM..SİZLERİ VE BLOĞUMU MÜTHİŞ ÖZLEDİM..ARA SIRA GİRİYORDUM AMA EVDEKİ GİBİ OLMUYORDU....NEYSE ARTIK ÇOK ŞÜKÜR BULUŞTUK...BUGÜNLERDE BİRA KIŞ İÇİN  BİR ŞEYLER YAPMAK İSTİYORUM..AMA BUGÜN HEMENCECİK YAPILIVEREN VE İFTARDADA ENFES BİR ÇEŞİT OLACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM  KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER YAPTIM...TARİF ÇOK BASİT..

İSTENİLEN MİKTARDA KIRMIZI BİBER
BİR BAŞ SARMISAK ZEYTİNYAĞ VE KEKİK..

BİBERLERİ FIRINDA KÖZLETTİM..KABUKLARINI SOYDUKTAN SONRA BİRAZ DİLİMLEDİM VE KAVANOZA KOYDUM..ÜZERİNE SARMISAK ZEYTİNYAĞ VE KEKİK EKLEDİM..SADECE TUZ KOYMAKTA ENDİŞE ETTİM..ACABA BİBERLERİ DAHADA YUMUŞATIRMI DİYE...BENDE KOYMADIM...ZATEN BİZİM İÇİN BİRKAÇ GÜNDE BİTECEK BİR MİKTAR..ÇÜNKÜ ÇOK SEVERİM ...HEPİNİZE ÇOK ÇOK SEVGİLER..

12 yorum:

  1. bende çok sık yaparım bunu

    helede kışın sıcak ekmeğin arasına koyup yemek ayrı bi lezzet

    off ağzım sulandı şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldınız...
    kozlenmıs her seyı severım...
    patlıcanı bıberı
    ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  3. közlenmiş herşeyi çok severim..

    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. kışlık hazırlıkları hep yaz bitimini anlatır,burulur içim.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel de olur yemesi, afiyet olsun:)
    Ben de közleyip dondurucuya atıyorum, kışın çıkarıp sarmısak zeytinyağına yatırıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin canım:)Eline sağlık güzel görünüyor..ben daha başlamadım kış hazırlıklarına..En kısa zamanda başlamak lazım..sevgiyle kal..
    öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  7. mmmmm ellerine sağlık çok severimmm.
    bu hafta bende iki kez yaptım hem yemelik hemde kışlık ayıkladıktan sonra buzluğa attım biraz:))

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldiniz özlettiniz annem ankaradan uyarmaya başladı bolluk yerdesin kış için birşeyler yap diye közlenmiş biber ile başlayayım en iyisi:)

    YanıtlaSil
  9. Yorumlardan da belli herkesin canı çekti :) Afiyet olsun ;)

    YanıtlaSil
  10. ben de hep böyle yaparım.canım çekti acilen yapmalıyım:)

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık şehnaz abla blogda yokluğun hissediliyor iyi ki döndün artık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldin şehnazcığım,Ama erken gelmedinmi?Adana yanıyor, kavruluyor daha doğrusu neyse konuşuruz seninle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails