Follow Me on Pinterest

08 Şubat 2010

MEYHANE PİLAVI..........

MERHABALAR, BU PİLAVI AİLECEK ÇOK SEVERİZ..NE ZAMNDIR YAPMIYORDUM..BUGÜNDE YAPINCA HEMEN YAYINLAMAK İSTEDİM......

MALZEMELER
1SU BARDAĞI İRİ BULGUR
1 DİLİM BÜYÜKÇE BOYUMN ETİ YADA 250 GR KUŞBAŞI ET
1 DET KIRMIZI VE YEŞİL BİBER
1 DET KURU SOĞAN
2-3 ADET SARMISAK
BİRAZ SALÇA
TUZ,KIRMIZIBİBER,KARABİBER

YAPILIŞI
ÖNCE EY İYİVE HAŞLANIR....EĞER BOYUN ETİ HAŞLADIYSANIZ ETİ DİDİKLEYİN...TENCERYE BİRAZ SIVIYAP KOYARAK ,DOĞRADIĞINIZ KURUSOĞAN VE BİBERLERİ İLAVE EDEREK KAVURUN...BİRAZ SALÇA İLAVE EDİN ....DAHA SONRA ETİ VE BAHARATLARUDA KOYARAK 2 BARDAK ET SUYUNU İLAVE ......SU KYNAYINCA BULGURU İLAVE EDİN VE KISIK ATEŞTE SUYUNU ÇEKENE KADAR PİŞİRİN......

NOT
1 BARDAK BULGUR=2 BARDAK SU
2 BARDAK BULGUR=4 BARDAK SU

10 yorum:

  1. Pirinç pilavındansa bulgur pilavını tercih ederim.Ellerine sağlık Şehnazcım.Sevgiler.Mine

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık biz de çok severiz bulguru şöyle bol acılı:)iyi haftalar canım..

    YanıtlaSil
  3. Şehnazım ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  4. İri bulgur ile yapılan pilavın tadı çok ayrı oluyor gerçekten tam da kebapçı pilavı gibi durmuş :) cacıkla bayılırım ben bu pilava sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bulgur cocuklugumdan beri benim favori pilavimdir ellerine emegine saglik canim.

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık.Bir tabak istiyorum.Mutlu kal..

    YanıtlaSil
  7. ablacım elerine sağlık zaten sen yaparsında güzel olmazmı hiçç:))

    YanıtlaSil
  8. OOFFF ki ne of. Dün kilis sofrasındaydım yedim bugün sen yaptım olsa yine yerim . eline sağlık canım. sevgiler

    YanıtlaSil
  9. şehnazcım çok nefis görünüyor bende sık sık yaparım bunu ama et koymadan:)) bana pilav olsunda hiç farketmez bir tabakta ben alayım eğer kaldıysa:)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık.bizim orda bunun etsiz olanını yaparlar...oda çok güzel oluyor....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails