Follow Me on Pinterest

13 Haziran 2009

CANIM OĞLUMA MEKTUBUM.........


Bir annenin evladına mektubu!!!


Daha dün gibi hatırlarım doğduğu günü, 1991 Salı sabah saat 04.00aldım seni kollarıma. İlk göz ağrımsın sevgili oğlum. Dün liseden mezun oldun.



Dün gece baban la bana yaşattığın duygu dolu anları anlatırken bile boğazım düğümleniyor. Sana ve kardeşine olan sevgimin tarifi yok bunu yaşamak lazım.

Birçok anne gibi bende evlatlarımla gurur duyuyorum.” Herkesin evladı kendine tatlı” derler gerçektende öyle ama!

Sonuçta biz anneler tüm evlatları kendi evlatlarımızdan ayırt etmiyoruz.

Şimdi tüm dualarım 14.06.2009 Pazar günü yapılacak olan üniversite sınavına girecek tüm öğrenciler ve senin için olacak.


Allah her zaman yolunu açık, şansını bol etsin. Sen, beni hiç üzmedin Rabbimde seni hiç üzmesin. Seni ve kardeşini çok seviyorum. Canım oğlum.




Seni çok Seven Annen ve Baban

10 yorum:

  1. işte insanın en mutlu anlarından biri inşlh dahada başarılarla seni ve babasını daha çok gurulandırır

    YanıtlaSil
  2. canım,hayırlı olsun.inşallah istediği ünversiteyi de kazanır ve daha da mutlu olur.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. ne mutlu bir an.dilerim sınavda başarıyla geçer ve bir kaç yıl sonra üniversiteden mezun olduğu günü de görürüz.fotoğraftaki senmisin canım.maşallah hepinize.
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. çokk çokk tebrik ediyorum bu güzel delikanlıyı
    allah bahtını ve şansını açık eylesin..
    .çok sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  5. Ah canım benim maşallah!!!Hayırlı olsun mezun olmuş ne güzel...İnşallah üniversiteyede girerde mezun olur...Bu arada yanındaki annesi değilde ablası gibi vaysssss...

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel yazmışsın.
    Tebrik ederim oğlunu.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel,duygu yüklü bir yazı olmuş..Oğlunuza ve sınava giren tüm öğrencilere başarılar,inşallah herkes istediği okula girer:)

    YanıtlaSil
  8. GUNESIN GUZEL YUZU YUREGINE DOKUNSUN,
    KABUSLAR SENDEN UZAKTA, MELEKLER BAS UCUNDA DURSUN.
    GUNES OYLE GECEYE DOGSUN KI, DUALARIN KABUL, KANDILIN MUBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil
  9. inşallah daha güzel yıllarınıda görürsün,hayırlı olsun,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. maşallah annesi değil ablası gibisiniz. sizi Edi ye yazdığınız yorumu tıklayarak ulaştım. bloğunuzu ekledim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails