Follow Me on Pinterest

08 Temmuz 2013

ÇİÇEK BAHÇESİ TABURE






MERHABALAR ,HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM HEPİMİZE,EVİMİZDEN BEREKET ,BEDENİZMİZDEN SAĞLIK EKSİK OLMASIN....

BU TABURE MODELİNDEN BİR TANE DAHA YAPMIŞTIM ASLINDA AYNI MODELİ ÇALIŞMIYORUM..KİŞİYE ÖZEL OLMALI TABURELER ,ÇÜNKÜ HERKEZİN YAŞAM ALANI  VE TARZI FARKLI FAKAT ESRA HANIMIN BU MODELDEN  KAPI ÖNÜ PASPASI OLDUĞU İÇİN  AYNI MODELDEN  ÇALIŞTIM..EVİNİN GİRİŞİNDE KULLANILACAKMIŞ...YARIN  YENİ EVİNE DOĞRU YOLA ÇIKACAK..MUTLULUK VE HUZURLA KULLANSINLAR..HEPİNİZE KOCAMAN KOCAMAN SEVGİLER..

UNUTMADAN BUGÜN ÇOK GÜZEL BİR HABER ALDIM GERÇEKLEŞTİĞİ TAKTİRDE İİNŞALLAH SİZİNLE PAYLAŞACAĞIM..HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM...

9 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,size de hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
  2. Zaten onları sanat eseri yapan da, bu eşsizlikleri..Ama mutlaka bir kuş kondurmuş, ne yapıp, etmiş, bir fark yaratmışsındır, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Şehnaz hanım mükemmel ötesi olmuş cidden ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. yine çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar beni çok mutlu ettinbiz çok teşekkür ederim hepinize

    YanıtlaSil
  6. Her zamanki gibi çok zarif olmuş
    Hele kenarındaki kurdeleye bittim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hem çok yaratıcı hem şık, keyifli çalışmalarınız var Şehnaz hanım. Instagram dışında da ulaşmak istedim size. Takipteyim...

    YanıtlaSil
  8. herşey bıraktığım güzellikte
    ne güzel

    hayırlı ramazanlar diliyorum çok sevgilerrr

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails