Follow Me on Pinterest

16 Mayıs 2013

BEYAZ ÜZERİ YAĞLIBOYA ESKİTME DRESUAR

















ÖNCELİKLE HEPİNİZİN REGAİP KANDİLİNİ KUTLARIM....YÜZE RABBİM TÜM DUALARIMIZI  KABUL ETSİN...BU TARZ BÜYÜK OBJELER ANCAK 1 HAFTA GİBİ BİR SÜREDE BİTİYOR...FUSUN UN EVİNİN GİRİŞİNE YAPILDI... VESTİYER DOLAPLARI KAHVERENGİ İDİ...HEM GİRİŞİN DAHA AYDINLIK OLMASI HEMDE DOLAPLARA UYUM SAĞLAMASI AÇISINDAN BU ŞEKİLDE BİR TASARIM DÜŞÜNDÜM..BEYAZ ÜZERİ 60 LI MODERN KADINLARI ANLATAN YAĞLIBOYA ESKİTME YAPTIM..ŞİMDİ ÜZEİNE ŞIK BİR AYNA İLE MÜTHİŞ UYUM VE FARKLILIK SAĞLAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM...EN GÜZEL GÜNLERDE KULLANSINLAR...

7 yorum:

  1. Şehnaz Hanım, bir şey sormak istiyorum, bu tarz büyük objeleri verniklerken hangi ürünü kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar hanım merhabaklar..eğer koyu renk kullandıysam yat verniği kullanıyorum..ama eğer beyaz ise o zaman benim malzemecimin kendi ürettiği sarartma yapmayan bir vernik var ondan kullanıyorum

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  2. bayıldım buna harika olmuş ellerinize sağlık şehnaz hanım:) kandiliniz mübarek olsn.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir tarzınız var, beğeniyle takip ediyorum. Sevgiler...
    esraakin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Evet, en iyi eskitme yağlıboyayla oluyor değil mi? Gerçekten çok şık olmuş ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails