Follow Me on Pinterest

26 Mart 2013

KREM ŞANTY Lİ KURABİYE..






NEFİS PRATİK BİR KURABİYE..

MALZEMLER

TÜM ÖLÇÜLER İÇİN AYNI BARDAĞI KULLANIN....
1 KÜÇÜK SU BARDAĞI SIVIYAĞ
1 PAKET TOZ KREM ŞANTY
2,5 YADA 3 SU BARDAĞI UN

ÜZERİ İÇİN PUDRA ŞEKERİ VE TARÇIN KARIŞIMI

YAPIŞILIŞI
HİÇ ŞAŞIRMAYIN BU KURABİYEDE ŞEKER YUMURTA KABARTMA TOZU V,S HİÇBİRŞEY YOK..KIYIR KIYIR BİR KURABİYE.....TÜM MALZEMELERİ BİR KABA KOYUN VE YOĞURUN..CEVİZ BÜYÜKLÜĞÜNDE PARÇALAR KOPARTIN VE  YAĞLI KAĞIT SERİLMİŞ TEPSİYE KURABİYELERİ DİZİN FIRINI ÖNCEDEN 170 DERECEDE ISITIN..VE AYNI DERECEDE 20 -25 DAKİKA PİŞİRİN..FIRINDAN ÇIKAR ÇIKMAZ PUDRA ŞEKERİ VE TARÇIN KARIŞIMINA BULAYIP SOĞUMAYA BIRAKIN..AFİYETLER OLSUN...

8 yorum:

  1. merhaba,ben buralarda yeniyim kurabiyeleriniz nefis görünüyor sormak istedigim 1paket krem santy yazmisiniz acaba toz mu yoksa sivi krema mi?
    sevgilerimle gülcan

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,1 paket toz krem santy olacak

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum kolay tarifleri :))

    YanıtlaSil
  4. evet ağızda dağılan nefis bir kurabiye oluyor hemde pratik ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Şehnaz Ablacım merhaba !!! Bir süredir uğrayamamıştım. Bu kurabiyelere bayıldım daha önce duymadığım bir tarif . En çok kurabiye yapmayı seviyorum bu yüzden hemen deneyeceğim.Müsait olduğunda bloğuma uğrar mısın ? Yeni bitirdiğim ahşap kutu hakkında yorumlarını bekliyorum. Birde sen son yaptığım eva bebeklerimi görmedin sanırım :) Hoşçakal sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık, bende deneyeceğim..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails