Follow Me on Pinterest

24 Kasım 2012

KOTA SORUNU ÇÖZÜLDÜ...





ROMANTİK TABURE....BURADAN BLOGGER DAKİ KOTA DOLUMU İLE İLGİLİ YARDIMINI ESİRGEMEYEN TÜM ARKADAŞLARIMA ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER....ÖZELLİKLE GECEhttp://ge-ce.blogspot.com/2012/03/bloggerda-kota-asm.html ARKADAŞIMIN DETAYLI AÇIKALAMALARINDAN ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM...


ŞİMDİ NE YAPTIM AÇILAYAYIM..BENİM FACEBOOK HESABIMDAKİ RESİMLERİN URL SİNİ KOPYALAYIP BLOG RESİMLERİNİ YÜKLEDİĞİMİZ YERDEKİ  RESİM YÜKLEYE URL İLE YÜKLE KISMINA REMİ KOPYALADIM VE GÖZLEREMİME İNANAMADIM,ARTIK RESİM YÜKLEYEBİLİYORUM..

BAŞKA NELER YAPILABİLİR..
ASLINDA TEK BİR MAİL ADRESİ İLE BİRDEN ÇOK BLOG AÇILABİLİRÇÇYENİ BİR BLOG AÇIP YİNE RESİMLERİ ORADA DEPOLAYIP URL İLE KENDİ BLOĞUNUZA AKTARABİLİRSİNİZ..AMA DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN GECE ARKADAŞIMIN LİNKİNİ VERDİM ORADA ÇOK GÜZEL ANLATIYOR..





2 yorum:

  1. Bende aynı şekilde sevgili Deryacımın yardımıyla başardım ,ama nereye kadar Şehnazcım..Urlden virüs girme şensıda çok yüksek..

    YanıtlaSil
  2. Şehnaz hanım tabureler çok şirin,bayıldım,fiyat vermeniz mümkün mü?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails