Follow Me on Pinterest

07 Şubat 2012

PARMAKSIZ ELDİVEN














SEVGİLİ ARKADAŞIM SMİLENANIN BLOĞUNDA GÖRÜP ÇOK BEĞENDİĞİM BU PARMAKSIZ ELDİVENİ ÖRMEK İÇİN FIRSAT KOLLUYORDUM..ÇOK ŞÜKÜR DÜN AKŞAM YAPMAYA KARAR VERDİM AMA KAÇ KEZ SÖKÜP YENİDEN BAŞLADIĞIMI HATIRLAMIYORUM..BİRAZ UĞRAŞTIM ACEMİLİK..AMA ÇOK ŞÜKÜR BUGÜN BİTTİ..ANNEM DE ÜZERLERİNE KIRMIZI İPLE ÇARPI İŞİ İŞLEDİ...ÇOK ŞEKER OLDU..ŞİMDİ KIZIMIN ELLERİ ÜŞÜMESİN SEVEREK TAKACAĞINDAN EMİNİM...

SEVGİLİ TETESAL ARKADAŞIMDADA AÇIKLAMALI ANLATIMI VAR..ONDAN YARARLANABİLİRSİNİZ..http://tatesal.blogspot.com TETESAL TEŞEKKÜRLER CANIM SEN BU KONUDA ÇOK BAŞARILISIN ŞİMDİ SIRA İNŞALLAH ÖRDÜĞÜN O ÇOK ŞEKER BERELERDE...

16 yorum:

  1. süper olmuş şehnaz abla ellerine sağlık çarpılar hele çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.bayıldım canım..ellerin hiç üşümesin...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Örgü örebilene ne mutlu, çok güzel olmuş, rengine de bayıldım, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerine sağlık,ellerin üşümesin....hadi bakalım şimdi bere örme zamanı çok kolay...öptüm canım...

    YanıtlaSil
  5. şehnazcığım harika olmuş bu soğuk kış günlerinde sıcacık sıcacık ne güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş bnde çok istiyordum bundan çok iyi oldu paylaştığınz ellerinze sağlık =)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel olmuşlar ,örgüsel yeteneklerim hiç yok ders mi almaya gelsem sana canım ,çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık lafı bu posta çok yakıştı:))))

    sağlıkla kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  9. ablacım emeklerine sağlık:)
    çok cici olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  10. ohhh

    sıcacık giysin kızın :)

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  11. güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık harika olmuş gerçekten güle güle kullanın,bizde hobi evimizde yeni bir eldiven etkinliği bşlattık bloğumdada paylaştım oda çok şık ve güzel oluyo gerçekten benimde ilk eldiven örme maceram bakalım nasıl olucak:))sevgiler

    YanıtlaSil
  13. bereleri merak ettim :) eldivenin renklerini çok ama çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  14. Canım,
    eşimin kardeşini kaybettikten sonra uzunca bir ara verdim geçen hafta yeniden yazmaya başladım. Bu arada bloguna baktım. Ne güzel şeyler yapmışsın öyle. Ellerine sağlık. Özellikle boyunluğu çok beğendim.
    Eldivenlerde çok şık olmuşlar. En iyi günlerde kullanılması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullanin ellerinize saglik

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails