29 Mart 2011

ÖRGÜ PEÇETELİKLER







YİNE ÖRGÜ,SIKILDINIZMI ACABA,ÖRGÜNÜN FARKLI MODELLERİNİ YAPMAK HOŞUMA GİDİYOR..  AMA İNŞALLAH YAKIN ZAMANDA  BENİM İLKKEZ YAPTIĞIM BİR DEĞİŞİMLE KARŞINIZDA OLUCAM..AZ KALDI.BEKELYİN ARKADAŞLAR..HEP AYNI ŞEYLERİ YAPAMAYI HİÇ SEVMİYORUM.DEGİŞİKLİK BENİDE YENİLİYOR..BUGÜN SİZLERLE YAPTIĞIM PEÇETELİKLERİ PAYLAŞIYORUM..HAVALAR ISINMAYA BAŞLAYINCA HERŞEYİ RENGARENK YAPMAK İSTİYORUM..ASLINDA KIRMIZI HİÇ KULLANMADIĞIM BİR RENKTİR. HAYATIMIN HER ALANINDA..YANİ KIRMIZI BİR T-SHİRT ALMAM YADA KAZAK ALMAM..NEDEN BİLMİYORUM..AMA MERCAN RENGİNE ASLA HAYIR DİYEMEM..
NEYSE DÜŞÜNCELERİNİZİ ÇOK MERAKEDİYORUM..HEPİNİZE SEVGİLER..

22 Mart 2011

ÖRGÜDEN YAZLIK EV BABETLERİ


































BU BABETLERİN ÖRNEĞİNİ ÇIKARTMAK BAYAĞI ZAMAN ALDI..KAÇ KEZ SÖKÜP TEKRAR İŞLEDİM..AYAĞIMI TAM ANLAMIYLA KAVRAYANA KADAR UĞRAŞTIM..AMA UĞRAŞTIĞIMA DEYDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM..ÇÜNKÜ  SONUÇTAN ÇOK MEMNUN KALDIM..RENK RENK MERSERİZE İPTEN ÖRDÜĞÜM YAZLIK EV BABETLERİ...YORUMLARINIZI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM..HEPİNİZE KOCAMAN SEVGİLER..

18 Mart 2011

BAHARLIK BOLERO MODELİ



















HEPİMİZE HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞLAR.YİNE ANNEMİN ÖRDÜĞÜ MERSERİZE BAHARLIK BOLERO MODELİ.KREM VE  YANIK KAHVE BENİM KIŞ RENKLERİMDİR..ÇOK SEVERİM..BU BOLERO MODELİNE MİNİK BİR BROŞ İLE HAREKET KATTIM..VE KOYU KAHVE BİR BLUZÜN ÜZERİNDEKİ DURUŞUNU SUNDUM..BEĞENECEĞİNİZİ UMUYORUM VE HEPİNİZE SEVGİLER SUNUYORUM.

AMAN ALLAHIM  BİRAZ KİLO ALDIĞIMI RESİMLERDEN FARKKTTİM..HEMEN REJİM VE SPORA BAŞLAMALIYIM..

14 Mart 2011

ÖRGÜ YASTIK











ELİMDEKİ UYUMLU MERSERİZE İPLERLE ÖRMÜŞ OLDUĞUM ÖRGÜ YASTIK..ÖN KISMINA KURDALELERLE HAREKET KATTIM..ŞU ÖRGÜ NE KEYİFLİ BİR ŞEY..BİR ALIŞTINMI TUTKU HALİNE GELİYOR..HERKEZİ ÖRMEYE DAVET EDİYORUM..STRESLE BAŞ ETME YÖNTEMLERİNDEN BİRİSİ BENCE..HEPİNİZE SEVGİLER..

10 Mart 2011

ÖRGÜ MAKYAJ ÇANTALARI













HAYIRLI CUMALAR HEPİMİZE..BU ÖRGÜ ÇANTALARINI ÇOK ÖNCEDEN İŞLEMİŞTİM..ÇOK SADELERDİ..BİRAZ HAREKETLENDİRMEK İSTEDİM..BÖYLE ÇİÇEK ,DANTEL VE APARATLARLA DAHA GÜZEL OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM..ÇOK PRATİK VE EN ÖNEMLİSİ YIKANABİLİR OLMASI..OHH MİS GİBİ YIKA YIKA KULLAN....HEPİNİZE MUTLU HAFTA SONLARI DİLİYORUM..

ZEYTİNYAĞLI PIRASA





ARŞİVİME BAKTIĞIMDA ZEYTİNYAĞLI PIRASA YEMEĞİNİ KOYMADIĞIMI FARKETTİM..HEPİMİZİN BİLDİĞİ HARİKA BİR KIŞ YEMEĞİ...FAKAT BEN BU SEFER ÇOK MİNİK BİR DEĞİŞİKLİK YAPTIM..HEP HALKA ŞEKLİNDE DOĞRADIĞIMIZ HAVUÇLARI BU SEFER RENDELEDİM..BU YEMEĞİ YERKEN AİLE FERDİ HEP HAVUÇLARI AYIKLAR..HAVUÇLARI RENDELEDİM HEM DAHA KOLAY YENSİN DİYE..SONRADAN DA FARKETTİKİ HAVUCUN  RENGİ AYRI BİR GÜZELLİK KATMIŞ YEMEĞE..HEMEN TARİFE GEÇİYORUM

MALZEMELER

2 DEMET PIRASA
1 ADER RENDELENMİŞ HAVUÇ
2 YEMEK KEŞOĞI PİRİNÇ
TUZ VE ZEYTİNYAĞ
1 LİMON SUYU
YAPILIŞI

ÖNCE BİR TENCEREYE HAVUÇLAR RENDELENİR VE SIVIYAĞDA KAVRULUE-R DAHA SONRA ÖNCEDEN YIKANIP DOĞRANMIŞ HAVUÇLAR EKLENİR KAVRILUR EN SONDA PİRİNÇ ,TUZ , LİMON  VE SICAK SU EKLENEREK PİŞİRİLİR..TENCEREDE SOĞUTULUP SERVİS TABAĞİNA KONULUR..AFİYETLER OLSUN...

08 Mart 2011

RENK RENK TUTAÇLAR







YENİDEN MERHABALAR.BUGÜN DNS AYARLARI DEĞİŞTİKTEN SONRAKİ İLK POSTUM..ACAYİP HEYECANLANDIM..HEPİNİZİ ÇOK ÖZLEDİM...

BAHAR ADIM ADIM GELİRKEN BENDE RENK RENK BU TUTAÇLARDAN İŞLEDİM..MUTFAKLARIMIZA BAHAR GELSİN İSTEDİM...HEPİNİZE SEVGİLER..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails