19 Nisan 2010

SEPET FORMUNDA KUTUCUKLAR




MERHABALAR,BU KUTUCUKLAR HAYATIMIZIN BİRER PARÇASI OLDU...İSTER ÖRGÜ,İSTER KUMAŞ İSTERSENİZDE AHŞAP OLSUN..BU MİNİK KUTUCUKLAR ÇOK İŞE YARIYOR...DÖKÜNTÜDEN VE KALABALIKTAN BİZLERİ UZAKLAŞTIRIP DAHA DÜZENLİ OLMAMIZI SAĞLIYORLAR...O YÜZDEN BENDE FARKLI FORMDA BİR ÇALIŞMA YAPTIM...HELE BANYOLARDA MÜKEMMEL BİR KURTARICI.....

ARKADAŞLAR KISA BİR SÜRE SONRA PASAJDAYIM..TÜM BEĞENDİĞİNİZ ÜRÜNLERİ ORDAN SATIN ALABİLİRSİNİZ...ZATEN BLOĞUMDADA GÖRECEKSİNİZ.........HEPİNİZE SEVGİLER....

12 Nisan 2010

YÜNDEN KUTUCUKLAR......İSTER TAKILIK İSTER TOKALIK

HERKEZE MERHABALAR,BİRKAÇGÜN ÇNCE YAPTIĞIM SANDIKLI KUTUMA BİRDE YÜNDEN BÖLMELİ KUTUCUKLAR YAPTIM.....HEM ÇOK ŞİRİN OLDU HEMDE ÇOK İŞE YARADI....YÜNLERİ İSTEDİĞİM BOYUTTA ÖRDÜM VE KURDALELERLE SABİTLEDİM......VE KUTUMUN İÇİNE YERLEŞTİRDİM......BEN BU AMAÇ İÇİN KULLANDIM AMA SİZLER DAHA FARKLI ŞEYLER İÇİN KULLANABİLİRSİNİZ..........HEPİNİZE SEVGİLER........

05 Nisan 2010

KAPI TAŞLARI





ASLINDA BU POSTU YARIN YAYINLAMAYI DÜŞÜNÜYORDUM..ÇÜNKÜ SEVGİLİ NÜKHET ARKADAŞIMIN HEDİYESİNİ YAYINLADIĞIMI GÖRMESİNİ İSTEDİM....AMA MERAK EDİYORUM ACABA DÜZELDİMİ DİYE....


BU BİR HAFTADA ÖYLE ÇOK ŞEY YAPTIMKİ..İNŞALLAH SIRAYLA YAYINLAYACAĞIM....

BU TAŞLARI GEÇEN SENE MERSİNDEN DÖNÜŞTE SAHİLDEN TOPLAMIŞRIM.....AKLIMDA BAZI ŞEYLER VARDI....AMA BAHARIN GELMESİYLE FARKINDAYSANIZ SÜREKLİ BU TÜR ŞEYLERLE UĞRAŞIR OLDUM....ÇOK MUTLU OLUYORUM...TABİKİ MUTFAĞI ASLA İHMAL ETMEDEN...YENİ ŞEYLERİDE EN KISA ZAMNDA RESİMLEYECEĞİM İNŞALLAH.......TAŞLARI YAPMAK ÇOK BASİT...ÖNCE BAYAZA BOYADIM...DAHA SONRA PEÇETE TARANSFERİ UYGULADIM...YANİ PEÇETELERİ KESTİM..VE KATLARINI AYIRDIM VE PEÇETE TUTKALI İLE YAPIŞTIRDIM...EVİNİZİN HER KÖŞESİNDE BAHARI YAŞATIN...KAPI TAŞIM ÇOK ŞIK OLDU....YA SİZCE........HEPİNİZE SEVGİLER...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails